לקוחות וממליצים

 

לקוחות

 

 

המסע אל האני החדש-ישן - משוב ממנהלת בכירה 

"בשנה האחרונה עברתי תקופה קשה, עליות ומורדות בחיי המקצועיים והאישיים, היה קשה לי להתאושש ופעלתי על טייס אוטומטי, העבודה המשיכה להתבצע בצורה מקצועית, המשכתי לטפל בבעיות, התנגדויות וקונפליקטים, הייתי במרכז העניינים אבל הרגיש כאילו אני מסתכלת מבחוץ, לפעמים לא הרגשתי שום דבר חסימה מוחלטת.

לאחר שיחה עם המנהלת שלי ידעתי שאני צריכה להציל את עצמי וביקשתי להפגש עם איילה שוימר, היא היתה חבל ההצלה שלי.

איילה יקרה,

במפגשים הראשונים נתת לי בטחון לדבר בפתיחות ולהוציא את הכל, דיברנו על הכל מהכל, בכיתי, כעסתי, צחקתי אבל הכי חשוב הרגשתי טוב, ישבת קשובה ומזמינה, עודדת אותי, הקבלת את המקצועי לאישי, הבאת דוגמאות ומצבים מהעולם שמחוץ לעבודה, מחיי הנשואים ומהמשפחה ובכך גרמת לי להבין טוב יותר את הדברים.

אחרי שהוצאנו הכל התחלנו לעבוד.... ביקשת לדעת מי זאת אני החדשה???, עברנו על הצרכים והערכים שלי כמנהל וכאדם – תרגיל שמיקד מה באמת חשוב לי ואיך אני משיגה זאת.

דיברנו על המרחב הניהולי וכמה כל פרמטר משביע את רצוני ותופס חלק בתפקידי הניהולי, הבאנו דוגמאות מהעולם התוכן שלי ועזרת לי להבין, ללמוד ולשפר.

שוחחנו על תכניות עבודה, הערכה וביקורת, פיתוח מנהלים, תקשורת, פתיחות ושקיפות, העברת מסרים ועוד המון, הוספת לי כלים לניהול ולהתמודדות.

מתוך כל המפגשים אני רוצה להתמקד במפגש שמבחינתי היה גולת הכותרת "אני כמנהל" כי בעצם במפגש זה החזרת אותי בדרכך המיוחדת לאני עצמי, פרטנו יחד את תכונותיי ואיך אני מביאה אותן לתפקידי כמנהלת, הצפנו ערכים שחשובים לי כאדם ואיך אני מטמיעה זאת בתוך הניהול שלי, התדמית האישית שלי – האני הקטן והאני הגדול ו"מי אני במקום הגבוה שלי??? ".

המפגשים היו איכותיים, מצד אחד היכולת לנתח, להעמיק ולחקור ומצד שני לקשר ולבצע אינטגרציה בין הדברים, שילוב של יחסי אנוש ותקשורת אפשרו תהליך עמוק ואיכותי, אני יכולה להעיד שלא פעם הגענו לעומקים שלא תיארתי לעצמי שנגיע ולתובנות שלא העליתי בדעתי, מה שבעצם אפשר לשינוי מהותי ותוצאות טובות.

עברתי תהליך ארוך, ניסיתי לסכם מנקודת ההתחלה ועד נקודת הסיום שלדעתי השגנו את המטרה, בתהליך היו הישגים אישיים, פחדים, מכשולים והצלחות, נתת לי "צידה" להמשך הדרך, התהליך הקיף, נגע והשפיע על כל התחומים אך בסופו השיג את המטרה, כמו כן במסע הפנימי הזה גיליתי את החסמים, זיהיתי החלטות שגויות, ניתחתי ולמדתי מהטעויות אך מצד שני גם גיליתי בשמחה את ההצלחות שלי.

אומרים "צריך שניים לטנגו" החיבור אתך תרם ללא ספק להשיג את מטרתי, תודה ענקית על ההקשבה, ההתחייבות לתהליך והשגת המטרה, ההכלה, הנתינה, האמפתיה והרגישות.

תודה ענקית,

אני החדשה" (ש.מ.)

      ________________________________

 

"ברצוני להביע את הערכתי ותודתי בשיתוף פעולה עם איילה שוימר.

אני נמצאת כרגע במפגש ה-4 מתוך 5 ויכולה להגיד הלוואי והיה קצת יותר.

המפגשים בראש ובראשונה נעשים באוירה נעימה, נינוחה וחופשית.

השיחות אתה מעלות דילמות ודברים שאני חווה במהלך היום יום השגרתי בעבודה ולכן

הטיפים והעצות שאיילה נותנת לי הם בעלי משמעות גדולה הרבה יותר, יש פעמים שאני מוצאת את עצמי רושמת דברים בצד כדי לעלות במפגש אתה.

יכולת ההבנה של איילה את תחום העיסוק שלנו כמלונאים עם כל הלחץ שאנחנו חווים הן ברמת ההנהלה והן ברמת העובדים תחתינו מאפשר לה להכניס אותנו לפרופורציות ולהבין מה חשוב באמת.

בנימה אישית אני יכולה להוסיף כי לא פעם נעשתה הקבלה בין חיי המקצועיים לחיי האישיים ולכן אני מודה פעמיים כי קיבלתי בדרך "עקיפה" גם טיפים לניהול חיי משפחה

שבלא מעט מובנים הם כמו לנהל צוות ולהפך.

 

המפגשים אתה תורמים לי מאוד לניהול היומי שלי ולבניית המנהלת שאני שואפת להיות.

תודה רבה על ההזדמנות שניתנה לי."

ל.ד.

 

 

      _______________________________

 

 

 מלון ישרוטל יערות הכרמל (מתוך מייל סיכום לסדנה):

"היי לכולם,

 

מצ"ב סיכום כמותי ואיכותני של ההדרכה "המנהל כמאמן" שהועברה למנהלי הביניים באחוזת יערות הכרמל על ידי איילה שוימר.

 

ההדרכה זכתה לתשבוחות רבות.

 

המנהלים ציינו כי קיבלו כלים ניהוליים משמעותיים שישמשו אותם בעתיד,

כלים כמו: היכולת להקשיב, לשקף, לתת משוב חיובי, האצלת סמכויות, אחריות כוללת, אסרטיביות ועוד ... (סיכום מלא בקובץ המצורף)

ניתן לראות מהמשובים הכמותיים כי ממוצע שביעות הרצון הכללי היה 4.88.(מתוך 5).

 

מרבית המנהלים ציינו שלדעתם חשוב שגם המנהלים הבכירים יעברו את ההדרכה.

בנוסף הם ציינו שהיו שמחים להדרכות כאלו לעתים תכופות יותר.

 

תודה רבה לאיילה על יום מרתק ומלא במשמעות.

 

אני מצרפת גם כמה תמונות לטעימה קטנה מהיום שהיה.

 

שבת שלום,

מור סגנית מנהלת משאבי אנוש "