סדנאות והדרכות למנהלים

 

 

" המנהל כמאמן " -

במטרה להוביל בארגון מנהיגות חדשה שתאפשר העצמת עובדים ותפעל לשימור העובדים ופיתוחם ובכך תיצור הקטנת הוצאות תחלופה, עמידה ביעדים, הגדלת רווחים, מקצועיות, שיפור שירות ללקוחות וגאוות יחידה, שינוי תפקיד "המנהל" לתפקיד "מנהל- מאמן", הוא הדבר הבא בתורת הניהול, לשם כך יש צורך בהיכרות עם התחום האימוני וכן החדרת האמונה והתפיסה שהמנהל הוא מאמן  ויכול להוביל את העובדים למחוזות גבוהים יותר בארגון.

סדנא חד יומית על הכרת מושגים אימוניים, מאפייני הדור החדש, תפיסת תפקיד כמנהל לעומת תפיסת התפקיד כמאמן, על פרגון, הוקרה והעצמת העובד.

 

"ניהול על פי ערכים"-

במטרה לחבר בין הערכים האישיים של המנהל, העובד, לבין ערכי הארגון. כמו כן, לנהל ולטפל בדילמות ניהוליות לאור הערכים.

סדנא חד יומית בה מזהים  את ערכינו האישיים ואת ערכי הארגון.

בוחנים את הפערים בין הרצוי למצוי, מציעים דרכים לצמצום הפערים, מתמודדים עם דילמות ניהוליות לאור הערכים ורוכשים כלים נוספים וערכיים לפתרון דילמות ניהוליות. כל משתתף בוחר ערך אישי וערך ארגוני שבו הוא מתמקד ומקדם.

 

קורס "מנהלי צוותים"-

במטרה להכשיר את המנהלים לניהול כפיפים, להטמיע בהם את יסודות הניהול, להרחיב את הראייה הניהולית, המתמקדת בניהול של התחנה שלי או הצוות שלי - לראייה ניהולית כוללת, להפוך אותם למנהלים משפיעים על תרבות הארגון ועל תוצאות הארגון.

 

קורס בן שלושה ימים בו מקבלים כלים נרכשים: ראיונות עובדים, העצמת עובדים, אינטליגנציה רגשית, התמודדות עם קונפליקטים, משוב והערכת עובדים, שימור עובדים, אסרטיביות חיובית, ניהול כולל ואחריות כוללת.

 

"מנהיגות בניהול"-

סדנת המשך ל- "מנהל כמאמן" -  במטרה להביא לשלב שבו המנהל הופך מ- "מנהל- מאמן" ל- "מנהל -מנהיג", המנהל לומד את תורת המנהיגות במטרה להוות השראה, ללמוד ולהכיר את ההרגלים והמקדמים של אנשים אפקטיביים במיוחד.

סדנא חד יומית, לפיתוח המנהל, להכיר את הפער בין ניהול לניהוג (ניהול ומנהיגות).

 

סדנא לפיתוח צוות ניהולי  -

במטרה לחבר בין הצוות הניהולי, ליצור תקשורת בינ-אישית ולהתמקד בהכלת השונות של חברי הצוות. מותאם אישית לארגון.

כוללת עבודה אישית וקבוצתית, תרגילים ו- "מתנות קטנות" להעצמת החיבור בין חברי הצוות.

סדנא בת חצי יום או יום מלא – בהתאם לצרכי הארגון .

 

 

 

 

הדרכות וקורסים

 

קורס חונכים -"מאמנטורים"-

במטרה להכשיר חונכים מכל יחידות הארגון שיטפלו בכל נושא החניכה בארגון, מה שיביא לכניסה רכה יותר לעבודה, לשיפור השירות ללקוח ולעובד, להתמקצעות ולשימור עובדים טובים. ניהול תהליך זה יביא לחסכון ניכר בהוצאות הארגון ובעצם יגדיל את השורה התחתונה של הרווח. כל תחלופה של עובד שנכנס ללא חניכה או שירות לקוי ללקוח, עולים כסף  רב לארגון.

 

קורס בן יומיים, בו מקבלים כלים והתנסויות בנושא החניכה, מבינים את אחריות וחשיבות החניכה, השפעתה על השירות, המקצועיות והתחלופה.

מותאם אישית לארגון.

 

סדנא לשימור עובדים –

סדנא  חד יומית, במטרה לשתף את הצוות שמכיר יותר את הסיבות לתחלופה ואת הצרכים שישאירו אותו בארגון, בכך לגעת בנקודות המדוייקות ולחסוך את ההוצאות והמשאבים היקרים שנובעים כתוצאה מתחלופה גדולה. הסדנא פעילה ויצירתית ובה נעבוד על פיתוח דרכים מתוך נקודת מבט אחרת לגיבוש תכנית לשימור עובדים, מותאם אישית לארגון.

 

 

הדרכה על ארבע ההסכמות בעולם העבודה –

הדרכה בת חצי יום הכוללת הנחייה ותרגול.

במהלך ההדרכה נכיר את ארבע ההסכמות עפ"י ספרו של דון מיגל רואיס ונחבר אותן לעולם העבודה. נאפשר למשתתפים להציג דרך פעולה במצבים שונים בעולם העבודה ובדרך נוספת שהיא על פי ארבע ההסכמות. לסיום נסכם בהסכם המיוחד הנוסף המתמקד בהעצמת חווית הלקוח הפנימי והחיצוני.

 

 

הדרכה לניתוח מכתבי תלונה - 

הדרכה בת חצי יום, במטרה לשפר את רמת המודעות והשירות של העובדים ולשתף אותם בדרכים למניעת תלונות. תלונות חוזרות פוגעות וגורמות ללקוחות מאוכזבים שלא יחזרו, שיעצימו את הנזק הכספי והתדמיתי בכך שיספרו לאחרים ... ובמיוחד במדיה של היום אשר משפיעה ומגיעה ליותר ויותר אנשים - הדבר הופך להיות משמעותי ביותר. מותאם אישית לארגון.

 

הדרכה לשירות WOW -

כיום חווית השירות הופכת להיות משמעותית יותר, לא מספיק לתת שירות טוב, שירות הוא חוויה !!

בכדי להעצים שירות לכדי חוויה, נדרש מהצוות להיות במודעות והקשבה מלאה לצרכי האורח או הלקוח, להיות יצירתי ולחשוב פתוח. לקוחות חוזרים, לקוחות ממליצים, הם הבסיס להצלחת כל ארגון.

הדרכה בת חצי יום, במטרה לפתח את רמת השירות בכל ארגון. מותאם אישית לארגון.

 

 

הדרכה להקשבה אפקטיבית

הדרכה בת חצי יום, לפיתוח רמת ההקשבה לאור ריבוי הסחות הדעת והטכנולוגיה המתפתחת. מיועדת לעובדים המעניקים שירותים בתנאי לחץ ואמורים לדעת איך להקשיב לצרכי הלקוחות ולהבחין במסרים המגיעים, לדעת לדייק אותם ולדעת להגיב ולפעול בהתאם.

 

ניתן להתאים סדנאות והדרכות נוספות בהתאם לצרכי הארגון.

 

 

 

 

 

 

 

 ליצירת קשר

 

קרא עוד על

הסדנאות >